piątek, 10 kwietnia 2015

Nogi i pośladki






Wspominałam o siatkówce ? Tak, tak :) Uważam, że to dzięki niej mam takie nogi jakie mam. Trening 3 razy w tygodniu przez 3 godziny. Pozycja - rozgrywająca - a co za tym idzie cały czas nisko... nisko... nisko na nogach. Lubiłam to i chyba w nagrodę mam poniżej pasa to, co mam ;) Kiedyś tego nie doceniałam ale z biegiem czasu  i - co najmilsze mojemu sercu - dlatego jak dużo budujących komentarzy od Was dostaję stwierdziłam, że całkiem dobrze "wyhodowałam" sobie dolne kończyny ;)






Ci którzy śledzą mojego Instagrama zapewne wiedzą, że ćwiczę przede wszystkim przysiady. Nie twierdzę, że tylko one wystarczą aby uzyskać wymarzone nogi ale na mnie działają :) W swoich treningach skupiłam się tylko na mięśniach pośladków, ud i łydek a przysiady są chyba najskuteczniejszym sposobem na ich ukształtowanie. Dodatkowo przy wykonywaniu przysiadów pracują inne mięśnie - np. pleców i co dla mnie ważne - brzucha ! Po prostu bomba :) Dwie pieczenie na jednym ogniu ;)






Dolne partie ciała ćwiczę zazwyczaj co drugi dzień, na zmianę z ćwiczeniami na brzuch. Tak jak pewnie każdego - czasami dopada mnie leń, nie mam ochoty na trening i w takich momentach sięgam po skakankę :) Mam wrażenie, że posiada czarodziejskie moce i angażuje większość mięśni w naszym ciele dlatego przyjaźnię się z nią ;)


Mój trening : (2 serie)
20 x przysiad klasyczny
20 x przysiad szeroki
20 x przysiad z wyskokiem
20 x przysiad z hantlami (u mnie 2x7kg)
20 x przysiad na jednej nodze (10xL, 10xP)
20 x skoki w przód
20 x wykroki w przód
krzesełko (tak długo jak tylko da radę)






Muszę zdradzić Wam tajemnicę... Mam w domu najsłodszy ciężar do wykonywania przysiadów : Zosia waży niecałe 20kg i towarzyszy mi w przysiadzie klasycznym :) Niestety nie zawsze ale jednak ;)

Oczywiście zainteresowanych odsyłam do P90X po filmik LEGS AND BACK. Innych niż ten nie trenowałam więc nie umiem się nawet do nich odnieść.




Pozdrawiam !









18 komentarzy:

  1. Łał! Jesteś niezwykła!Będę się wzorowała:) i chwaliła efektami:) A swoją drogą Mega ZAZDRO :) PS.Od dziś śledzę regularnie:) ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jesteś niesamowita, ja katuję moje nogi jak mogę, ale buntują się i jakoś z nóg najciężej zbić mi te niechciane centymetry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za bardzo dajesz im w kość, popuść na jakiś czas delikatnie ;)

      Usuń
  3. Jesteś super babką, ślędzę Cię i na ig i tutaj :) Świetnie się ubierasz i malujesz :)
    A mogłabym zapytać o Twoje paznokcie, robisz je sama czy ktoś Ci robi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że mi odpisałaś :) miło

      Usuń
    2. Paznokcie robiłam długo sama ale od jakiegoś czasu chodzę do kosmetyczki. Przepraszam za zwłokę ! Pozdrawiam :*

      Usuń
    3. i miałaś lampe i lakiery? długo Ci trzmały? a u kogo obecnie robisz?

      Usuń
    4. Lampę, żele, lakiery, brokaty ... Wszystko czego potrzeba :) Mam do teraz. Teraz robię paznokcie u Wioli Wasilewskiej :)

      Usuń
  4. Kopiuje trening i spróbuje jak to będzie u mnie. :)) Buziaki mycha.

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kopiuje trening i spróbuje jak to będzie u mnie. :)) Buziaki mycha.

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kopiuje trening i spróbuje jak to będzie u mnie. :)) Buziaki mycha.

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mogłabyś podać jakiś kontakt do siebie, adres poczty, mam kilka pytań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog. Ciekawy. :) Spróbuje twoich metod. :D bede obserwować.
    sarhson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chodzisz na siłownię? Czy swoją sylwetkę uzyskałas tylko poprzez ćwiczenia w domu? Pozdrawiam��

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dłuuugie nogi *.* ile masz wzrostu?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A można wiedzieć w jakim klubie Pani trenowała? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje Pani za motywacje! Ide wykonywać Pani ćwiczenia! http://julladde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń